Tentang Muzika Hari Ini!!

r.e.h.a.t.s.e.b.e.n.t.a.r

30.9.09

Warkah buat Sayu=Pilu

Aha..sbb ade byk ms lapang dan xde wt pape..
Ak p masuk kontes mencari calon suami yg di buat oleh [ciksayu..]
Saje je suke² ak join..
Untung² dpt calon istri.
Kekekeh..
Korg kt luar sn kalo berminat bley la join kontes nih..
Sume² soklan dlm borang contes nih, ak copy sebijik²..
Kalo x, takot terbatal lak..
Hoho..


AMARAN!!
Entri ini untuk bacaan mereka yang berumur 13 tahun ke atas kerana terdapat unsur-unsur seram yang boleh meremangkan, meloyakan, memualkan dan menyebabkan muntah. Sila sediakan beg kertas. Tidak sesuai untuk bacaan ibu mengandung dan mereka yang mempunyai masalah jantung..

sayu=pilu
http://berpusinglahroda.blogspot.com/
aygsyg26@yahoo.com

Malaysia: (nk kne isi ape sbenanye kt sini??) Tarikh: 30 Sep 09

Cik sayu=pilu yg ayu lg cun melecun (bkn mercun tau)


PERMOHONAN MENGISI KEKOSONGAN (CALON SUAMI);

Merujuk perkara di atas, aku En.Beskot telah tertarik untuk memohon mengisi kekosongan tersebut. Ku harap, kau wahai ciksayu akan membacanya sehingga ayat yang terakhir. Tujuan utama aku menulis warkah ini adalah kerana ingin memberitahu bahawa aku telah jatuh hati padamu. Ingin rasanya ku menyunting diri mu menjadi permaisuri hatiku.

Ya..aku tahu masih terlalu awal untuk kau menerima cintaku. Memang kita berdua baru sahaja berkenalan, tapi itu tidak menjadi penghalang untuk aku mencintaimu. Aku tidak pernah bersua muka dengan mu. Kau jua begitu. Hanya melalui kata-kata mu di alam maya ini sudah cukup untuk membuat ku jatuh hati. Aku tahu kau masih berduka. Aku juga tahu kau sedang terseksa. Luka yang menghiris hatimu masih belum sembuh sepenuhnya. Kau merasa kehilangan bukan??. Janganlah kau meratapi pemergian. Apa yang berlaku itu semuanya suratan. Aku juga pernah kehilangan. Aku juga pernah berduka dan aku juga pernah terseksa. Namun, aku bingkas bangun. Pemergian itu tidak ku ratapi berpanjangan kerna ku harus gagah meneruskan perjalanan. Mungkin kerana kau seorang wanita, amat sukar untuk menghadapinya. Memang wanita itu lembut perwatakannya. Tetapi ingatlah yang disangka lembut itu tetap bisa menggoncang dunia.

Izinkanlah diriku mengubati luka mu itu. Mungkin aku tidak dapat menandingi si dia yang pernah bertakhta di hatimu suatu ketika dahulu. Namun, jika diberi kesempatan, aku ingin mencuba untuk membahagiakan kamu. Susah bukan untuk kau mempercayai kata-kata ku ini??. Tidak mengapa. Aku faham. Bukan mudah untuk menerima pengganti setelah insan yang disayangi berlalu pergi meninggalkan diri sendiri. Aku tidak mahu memaksa. Cinta yang lahir kerana terpaksa tidak akan kemana-mana. Andai perlu diriku menunggu cinta darimu, akan ku tunggu dengan penuh setia tanpa rasa jemu. Kerana aku yakin, kau lah cinta sejati ku. Cuma satu yang ku pinta, bukakan lah pintu hati mu untuk menerima cinta yang kedua. Kerna setiap insan itu berhak untuk merasa bahagia. Aku akui bahawa aku bukan dari kalangan orang berada. Dan aku juga tidak punya paras rupa yang bisa mencairkan hati para wanita.Tapi, cuma satu yang ingin ku kata.. aku pencinta yang setia. Cinta sejati tidak lahir berlandaskan harta benda. Ia juga tidak lahir berdasarkan paras rupa. Tetapi ia lahir dari dua hati yang ikhlas untuk saling menyayangi dan mencintai.

Hanya ini yang ingin ku kata. Segala isi hati yang lama terbuku telah ku luahkan semua. Aku harap kau dapat memberi pertimbangan yang sewajarnya. Ambillah seberapa banyak masa yang diperlukan. Kerana hal ini melibatkan dirimu dan juga masa hadapan. Apa jua keputusan mu nanti, ku akur sepenuhnya dengan hati terbuka. Aku tidak kisah siapa, kerna aku hanya ingin melihat kau bahagia. Tetapi andai kau memilih ku, akan ku cuba untuk menukar sayupilu itu kepada ceriaselalu.. =)

Dariku,
Insan yang amat menyintaimu..

Lampiran A
Nama: En.Beskot.
Alamat: No. 3, Jalan Batu, Kampung Badak.
Tarikh lahir: 10hb
Pekerjaan: Aku hanya Penganggur Jalanan.
Kewangan: Masih belum stabil.
Kelebihan: Tidak layak untuk aku memperkatakannya. Biarlah mereka diluar sana yang berbicara.
Kecatatan: Aku agak keliru untuk mengisi ruangan ini samada ia inginkan jawapan untuk kecatatan ataupun kecacatan. Jika kecatatan, inilah yang sedang aku lakukan. Tetapi jika kecacatan, aku cukup sifat fizikal semuanya.
Kesempurnaan: Tiada manusia yang sempurna. Aku jua begitu.
Keimanan: Masih belum cukup tapi aku sedang belajar untuk meningkatkannya.

Lampiran B
Sijil Lahir (Surat Beranak).
Sijil Tabika Perpaduan Rukun Tetangga.
Sijil Derma Darah.
Sijil Program Latihan Khidmat Negara.

*okeh, korg bley muntah skang..
*skema gle babas ayat yg ak wt nih..
*kalo korg rs geli ble bace, ak minta maap ye..
*ak x pandai nk mengayat sbb ak sememangnye kayu..
*xde bakat..zero.
*ape yg ak tulis ni adlh untuk suke² je..dan harap ia xde kne mengena dgn org laen..



Aku si penganggur jalanan..,,

37 comments:

::[si putihpurple]:: said...

errkk...
........eerrrkkkk...
errrkk.......
...errkrkkk.....
errkkkkkkkk.....
apekah wehh??
meremang bulu tengkuk aku....
nk nanges pon ade bce ni???
T_________T

En.Beskot™ said...

kakaka..
ape yg ko erk kn tu puteh..
ilek r..
ni saje je ak join kontes sayu..

tu la..ak da ckp.
entri nih bley wt meremang bulu..
kekekeh..
awat ko nk nanges lak nih??

::[si putihpurple]:: said...

hahahaha;D
ntah la..
rase keliru celaru berkecamuk plak aku bce ni...aihh~
cdeyh pon ade...
ntah pape plak aku ni..
hohoo=p~
abaikn..haha;D

yusuf mujahidin ™ said...

Aslmualaikum..

nk muntah darah jap..hahahak

En.Beskot™ said...

to PUTEH,
kakaka..
ko jgn terpedaya ngan omongan 0 nih..
ni sume adlh tpu muslihat semata²..
hoho..

to YUSUF,
Waalaikumsalam..
haha..
bwk beg kertas x??
huhu..

arque said...

ada2 saje kau org ni.contest macam ni pun ade.haha.
best2.aku pun nak join jugak lah.

sayu=pilu said...

aku tersayu terpilu masa memula baca nie then aku tersenyum tang ayat ko nak tukar sayupilu kpd ceriaselalu...:) aku suka ayat tuh...hehehe

permohonan diterima..syabas beskot puas aku tunggu orang ke3..hohoho

AbcdeFtyyhahh; said...

salam hoho. ade gak kontes cmni. semoga kamu berjaya menwan hati si dia. jiwang la sket. 4/5 ehehehe

jalak lenteng said...

aku malas nak baca..tapi aku dah muntah awal2..en beskot nih kenapa semakin berpuitis??..

hahaha..nway..

kelebihan ko..aku tau..sape yang nak tau..angkat tangan..!!bnyk yang aku printscreen..ngehehe

::[si putihpurple]:: said...

*aku angkat tgn separuh ni.xnk kasi org nmpak*
haha;D

mamai said...

en beskot juga isi borang yer..aku malu nak isi borang

{lumut} said...

nice letter.tersentuh aku.

bungacahaya said...

Jap...

Hermmmm.....

Kira ikhtiar la ni kan?

En.Beskot™ said...

to ARQUE,
haha..
ak hny nk memeriahkn majlis..
gagaga..
ko pon patot msk kontes nih..
jom²..

to SAYU,
hehe..
jgn tersayu terpilu k.
tu hny omongan 0..
saje je kasi ayat bunge² skit.
kekekeh..

to FATYYHAHH,
wslm..
tau xpe.tp nih ntok jejaka saje.
org pompuan bley je nk join tp kne menyamar la.
hehe..

tinggi gak rating tuh..
hoho..

En.Beskot™ said...

to JALAK,
kakaka..
blom bc da muntah..
btol pny mual ko ni men..
ak bkn berpuitis la..
just msk kontes ni je..
ko jgn nk ngarot..

ko jgn cmni men,siap maen print skrin..
jgn la wei..

to PUTEH,
ewah ko puteh..
jgn caye ckp jalak tuh.
sumenye adlh dusta belaka..
hoho..

to MAMAI,
hehe..
saje² je mamai..
ala..msk je kontes nih.
ntok ske²..

En.Beskot™ said...

to LUMUT,
tq²..
jgn tersentuh dlm sgt k..
ini hny bebelan yg merapu semata..
huhu..

to BUNGACAHAYA,
haha..
bley plak terbenti jap.
yup..
ni kira ikhtiar..
kekekeh..

nenek™ said...

aku jeles..xnak kawan ngn hg dah..hahaha

En.Beskot™ said...

to NENEK,
awatnye nih nenek..
nek xske ke cucu mu ini dpt isteri??
nnti nenek bley dpt cicit tau..
kakaka..

yoro okino said...

aduuiii den yg 18 taun ke atas nie pon penakut...xmo baca kisah2 seramm
huhuh

green said...

ouh..

mencari-cari rupenye..

joegrimjow said...

apakah ini semua??

En.Beskot™ said...

to YORO OKINO,
haha..
adeh..bahye nih..
kne beranikn dri tu.
jgn takot k.
hehe..

to GREEN,
hny saje suke² masuk kontes ciksayu..
try la msk gak.
tp kne menyamar tau.
gagaga..

to JOEGRIMJOW,
wakaka..
ak msk kontes la joe..
ciksayunye kontes.
ko pon patot join kot kontes nih.
haha..

jalak lenteng said...

Aku dah baca...ko memang berbakat..kalu aku putus cinta aku copy ayat ni pastu aku save kat word dulu..simpan untuk aku carik cinta seterus nya..

dah mcm sial gaya nye..

En.Beskot™ said...

to JALAK,
tq sbb bc..
ko puji ak ke perli??
tu hak terpelihara..
bkn ske² je bley ciplak tau.
haha..
nk carik ape lg..
hargai yg da ade..

ape yg cm sial eh??
ak x phm..

farah said...

jiwangnya ko.

semoga ko menang eyh.

:P

acap said...

tiba2 rasa nak cari calon isteri.
bagi mengisi kekosongan hati.
ahh!

Anonymous said...

Ko xyah la nak cite pasal cinte ko plak jalak.Aku tendang muke ko lelaju baru ko tau..
Ayat ko pahal wat bulu roma ak luruh smue ni.Geli ak bace..Buasir ak pn leh datang balik kalo tetiap ari bace gini
-mon-

seroja jingga said...

hahahhaha hahaha
hahahaha
so ape kata si sayu pilu
dia terima kamu tak!..

En.Beskot™ said...

to FARAH,
jiwang ke??
sori²..x sangka lak.
hehe..
ni ntok suke² je..

to ACAP,
wah..
bagus²..
ape lg..msk r kontes nih.

to MON,
pasnih ak nk wt yg berdaftar je bley komen..
biar padan ngan mke ko gemok.
kakaka..

AbcdeFtyyhahh; said...

haha. jalak mcm puji ikhlas je tuh. wahhh.

En.Beskot™ said...

to K.JINGGA,
haha..
gelak besar nmpk kak..
hehe..
mn tau keputusan lg..
tarikh tutop lmbt lg.
haha..

to FATYYHAHH,
ye ke..
ok²..tq jalak.
ngehehe..

imHepPie said...

ala...melepas lagi..

En.Beskot™ said...

to IMHEPPIE,
ape yg melepas eh??

cinta lea ixora said...

mak aihhh ayat.... gile ah.. leh cair nie...
ni mst terer mengayat ni.. heheheh jgn mare
tp nice gile.. meruntun hati je bace... ;p

En.Beskot™ said...

to LEA,
haha..
best ke??
maen tulis je tuh..
siyes..
jgn terpedaya..ak x pndi.
mungkin sbb ni di alam maya kot..
kalo depan²..ak x ubah cm kayu..

anaklaut said...

tahniah..anda pasti menang..!..ayat power giller.:)

Aku Beskot™ said...

to ANAKLAUT,
hehe..
tq anaklaut..
ni saje je ntok suke²..
kalo mng,itu rezki.
aha..