Tentang Muzika Hari Ini!!

r.e.h.a.t.s.e.b.e.n.t.a.r

9.10.09

Beskot sama ngan Jalak ke??..


salam sume..

ak cume nk tny sket je..
btol ke..blog beskot ngan blog jalak sama??
nape org asyik keliru eh??
ade sesape yg tau??
bley terangkn x, sama dari segi ape??
ak ngan jalak da konfius + musykil da nih..
lg² ble bace komen kt blog jalak..
trus jd klaka..
haha..
yg ak tau..ak lg kacak dr jalak.
gagaga..sori².
guro je..
tu je yg ak nk tny..
kerna ak dan jalak sudah dilanda misteri..
hoho..

*ni ha link [jalak]

Aku si penganggur jalanan..,,

29 comments:

imHepPie said...

adess..jalak tu sapakah???

apsal aku xknal huhu

farah said...

jalak?

siapakah?

cuba letak url sket.

aku nakgi jenguk.

sayu=pilu said...

meh sini aku gtau ko asal suma orang cakap ko and jalak blog sama...

1- backgrd ko 2 black
2- korang yang buat orang konfius tp tk sampai putus fius
3- gamba korang dalam blog jalak
4- ko cite pasal jalak dlm blog ko n jalak lak citer pasal ko dlm blog dia
5- jalak byk promote ko
6- komen kat blog ko n jalak macam korang tgh sembg smbil mnum kopi

so bila suma ghalit baca komen yg melimbun tuh terjadi la ke konfiusan tuh...

hehehe panjang lak kkomen aku..dah rr kasi org len lak nak tulis...ngeeee

Aku Beskot™ said...

to IMHEPPIE,
haha..
ko xknal jalak ke??
sian nye..

to FARAH,
jalak ialah lenteng..
bkn lontong atau teng²..
hoho..

Aku Beskot™ said...

to SAYU,
wahh..
pjgnye penerangan..
hehe..

1-btol gak kn..
2-seb baek fius x putus..
3-jalak yg letak gmbo ak dlm blog dia.hehe..
4-ye x ye gak kn..
5-dia mmg cmtu..ngengade.haha..
6-eh,kitaorg mmg ngah minom kopi pon.gagaga..

owh..begitu upenye..
hikhik..

The Hobbit Frodo said...

persamaannya adalah seperti yg telah dijelaskan di atas oleh sayupilum~


huahuahuahuahua


>_____<

Aku Beskot™ said...

to FRODO,
kakaka..
komen ko paling sempoi..
siyes..
aha..

arque said...

nanti, nak kene usha belog beskot dulu lah baru boleh judge.
so kire jawapan aku same macam sayu=pilu lah setakat ni.
boleh jalak? ;P

Aku Beskot™ said...

to ARQUE,
haha..
ko nih mmg nk kne ketis laju² nih..
wakaka..

mamai said...

sama tapi tak serupa...

Fatt Chin Choy said...

serupa tp tak kembar ni
1 dalam sejuta kes ni
hahaha

Fatt Chin Choy said...

serupa tp tak kembar ni
1 dalam sejuta kes ni
hahaha

sayu=pilu said...

tengok beskot..btul tak apa aku cakap..haha lepas nih ko kena suruh si jalak kurang kan sikit promotion tuk ko tuh..hahaha

::[si putihpurple]:: said...

hahaha;D
agak r..
beskot citer sal jalak..
jalak citer sal beskot..
mesra sngguh kamu2 ini.hoho~

bckground sama hitam...
pastu ade 3 column jgk..
lebih kurang la tu..
klau xpkai spek tu leh salah org jgk laa~

ZARA 札拉 said...

Jalak~

err..tak pernah masuk blog dia (pas kamu letak baru ku tau)...

err, kamu lebih syok aku rasa~

seroja jingga said...

jalak tu best fren kah??
mane ade sama..
beskot lagi ensem..!tetap pujaan
nenek akak!

Ftyyhahh said...

jalak lg best. wek~~~

(semua sokong pcik je)

jalak lenteng ~~

pisey itu aku said...

xtaw pun sapa jalak?
sku suka makan biskut je.

la la la.

Anonymous said...

Mmg la same..Sorang sengal(beskot)..SOrang mangkau(jalak)
Haa,elok la 2 korang rapat².
Senang ak nak pelempang seko²..Pangai cam lahabau~

jalak lenteng said...

MULAI SAAT INI...KITA PUTUS SAUDARA..

AKU TUKAR BACKGROUND..

tapi..aku sangat tekejut bila mana kao nyatakan yang ngkau lagi kacak..

ngko bekulit cerah je tau..aku gelap sket..

perasan ngko kan..

ko slalu kutuk2 aku..aku slalu di aniaya..

Aku Beskot™ said...

to MAMAI,
btol tu..
sama tp x serupa..

to AHFATT,
aha..
btol²..
kami bkn kembar..
nih kes terpencil..
hehe..

Aku Beskot™ said...

to SAYU,
haha..
ok²..
pasnih ak ckp kt jalak..

to PUTEH,
kitaorg mmg mesra pon..
gagaga..
pasni sume kne pki spek k..
hoho..

Aku Beskot™ said...

to ZARA,
try la p usha..
dia klaka tau..
siyes..
hehe..

to K.JINGGA,
yup..
best fren..
tu la beskot pon rs x same..
ensem??pujaan nenek akak??
aiyak..

Aku Beskot™ said...

to FATYYHAHH,
kekekeh..
mmg jalak lg best pon..
sj je nk b dri ni kembang kempis..
hikhik..

to PISEY,
p la usha blog dia..
dia best tau..
ske mkn beskot??
tp jgn mkn ak k..
haha

Aku Beskot™ said...

to MON,
mn ade same la..
ko mmg saje je kn..
nmpknye ade org jeles ngan keakraban ku bersm jalak..
kakaka..

to JALAK,
wah ko..
pasal hal nih pon siap maen putus saudara..
okeh no hal..
kita PUTUS SAUDARA..

yg ensem tu sj je guro²..
kn da tulis tuh..

ye ke..
maaf sbb slalu menganiaya ko..
maaf sgt²..

The Hobbit Frodo said...

UIKKK ~


cam ader asap api jerr dalam nih!!
bomba bomba bomba ~ padam api!
neno neno neno neno ...


shhhhhhhhhhhhhh ((air pun tersembur ~ munyik ada cam masa kita buang air kecik jugak lerr ... xoxoxoxoxo))


((Jangan elok dibuang, jangan buruk ditatang, jgn bengkok diturutkan, alang belayar sesat haluan, tidak biduk sampai ketujuan))


muhahahhahahha ~ bila Frodo mula bermadah! xoxoxooxoxoxo >>> shakehand semuaaaaa


>______<


lallaalaallalaa

Aku Beskot™ said...

to FRODO,
kakaka..
byk la ko..
xde pape la..
ak ngan jalak mmg cmni..
ske wt benda bongok.
haha..

pandai eh ko bermadah..
nnti ajar ak k.
ngehehe..

nenek™ said...

aku jgk ade 1 entri yg sgt2 berkaitan ngn memen...nti aku post..tpi bole jdi kontroversi jgk la

Aku Beskot™ said...

to NENEK,
wah ko nek..
ske eh yg kontroversi nih..
gagaga..