Tentang Muzika Hari Ini!!

r.e.h.a.t.s.e.b.e.n.t.a.r

12.10.09

Lepak gempak Lepak tercampak..

study biar lepak,
result biar gempak,

kalau asyik lepak,

sure tercampak.

p/s:
gut lux ntok mereka² yg sedang
dan akan menduduki final exam..
smoge sume berjalan lancar..
sukses sukses!!..

khas ntok NENEK, LUMUT, PUTEH, AIN, PISEY!!..
blaja rajin² nek + mut + puteh + ain + pisey..
jgn byk maen..
fb tu kuang kn sket..
gagaga..

*sape lg yg ngah dan akn amek final exam??
*kalo nk buboh name korg kt sini btau k..
kikiki..wink²
Aku si penganggur jalanan..,,

19 comments:

::[si putihpurple]:: said...

cmne stdy biar lepak??
ajarkn la daku ni beskot oii...
result xgempak ni...
nseb baek xtercmpak je lg..
xlame lg ni tercmpak la aku ke msia..
uhuks~

{lumut} said...

utk nenek jer?
puteh jom ah kua..xde utk kite pon.
xjd nak komen.eh tp da terkomen.haha

::[si putihpurple]:: said...

sekeh ko kang mut!!

MEREKA2 tu tuk ko la tu..
bkn tuk aku pon..
aku lari dr rumah dlu lah..
haha;D

Aku Beskot™ said...

to PUTEH,
stdy bia lepak nih cm stdy smbil kunyah koci..
nmpk coOl je..
xpe²..byk ms lg..
try yg terbaek..

sonok ye dia nk blk msia..
hehe..

to LUMUT,
adeh..
jgn la kua..
jap²..p edit blk..
hehe..

to PUTEH,
aha..
garang la cik puteh kita nih..
mereka² tu ntok ko skali puteh..
jgn ngade² nk lari umh..
kikiki..

::[si putihpurple]:: said...

wah..mcm mecok plok..
ciap ade tnda seru tu...
takut i..


*eh ko tau ke mecok tu ape beskot?
hoho=p~

Aku Beskot™ said...

to PUTEH,
haha..
tu bkn ntok ko sorg le..
ntok sume..

mecok tu ape eh??
daku tidak tau..
hehe

nenek™ said...

tq beskot...ko xde tips nk survive dgn cara plg mudah ker weh...hahahaha.. sem ni masak la aku.. masih duk ase mcm bru mula sem..exm lgi 3 mggu je nih

{lumut} said...

mecok tuh jalan terbongkok2...ha cmtuh lah..hee...

ala puteh ko nak lari stakat ampaian blakang umah bek tak yah..
skali jalak sergah ko..
baru tau nak lari.pastuh nangeh..

eh jgn puteh.sememeh kang.
haha..

mati aku kene sekeh ngan putih.xpe beskot kan ade.=p

{lumut} said...

ha aku nak komen lagi neh..

puteh..meh sini pakat kene kan beskot..
beskot lepas hang baca komen neh..plis jgn edit pape b4 puteh komen lpas komen neh.paham x?hehe..

puteh,
cube ko tgk entry yg die edit tuh...
atas name nenek,lumut,puteh,ain,
tp bawah "bala rajin2 NEK"..

haha..ape neh beskot...
erk.=p

jgn mrh beskot...
gurau je..len kali edit kasi abes.hehe.

alamak beskot mrh.bek aku lari kunci pintu bilik.

::[si putihpurple]:: said...

gagagagagagagagaggaa;DD

sengal ko mut ek..ciap bersyarat komen ko ni..xpenah dbuat org..haha;D

nseb bek beskot xedit lg..leh aku tgk bukti..hahaha;D

ntahnyer beskot!
nk edit kasi abes laa...ko wat aku trase r cmni..uhuks~
ye la..sape la kami ni..

aku insan kecil..
engkau insan besar..
aku bru 1st year..
engkau da grad...
aku semut hitam...
engkau senut merah...

erk~kan aku da merapu..
k lah..adios amigos(ape mksd pon aku xtau)

Aku Beskot™ said...

to LUMUT,
itu upenye mksd mecok..
br ku tau..

xkn lari ke ampaian je kot..
lari le smpi msia..
br syok..

puteh sememeh??
gagaga..
dun wori mut..
beskot ade je ni ha..
kekekeh..

to LUMUT kali ke-2,
hehe..
xpe²..komen je slagi bley..

wah,siap bersyarat komen ni..
huhu..
cait..
x aci la maen tag team..
mesti la klh..
aha..

adeh..sori²..
bley terlepas pndng lak..=p
akn edit lg skali..

mlm esok daku akn ke oklen..
bersiap sedia la mut..
kakaka..

to PUTEH,
haha..
sonok lak ko puteh..
ala..sori la sahabat..
terlepas pndng..
jgn trase k..
ala bucuk²..(mmg btol² busuk da..)
hikhik..

merdunye sore ko puteh..
x sangka ak..
gagaga..

xpe²..
merapu je..
ak x kesah..
hoho..
adios amigos mksdnye beskot hensem..
wakaka..
challO..

pisey itu aku said...

aku?!

isk.
haha.
lagi 2 weeks kot.
ntah.


aghhhhhhhhhhhhhhhh.

yusuf mujahidin ™ said...

Aslmualaikum

tahniah en beskot...!

{lumut} said...

beskot kami tggu kat bawah tanah airpot auckland..

jgn x smpai sudah..

nnt kami flag blog neh..haha

Aku Beskot™ said...

to PISEY,
exm gak eh..
kk..
nnti ak buboh..
hehe..

to YUSUF,
Waalaikumsalam..
tahniah ntok ape ye??
mungkin ntok entri grad kot..
papepon..
tq²..hehe..

to LUMUT,
adeh..
nk jemput ke??
masak r canih..
flag??
jgn le cmtu..
gagaga..

to NENEK,
sori nek,
terlepas pndng komen ko..
chill la nek..
time cmni ko kne stdy by grpng..
siyes..
dr situ ko bley share..
gut lux nek..

ain alias said...

hehe..mecok 2 bukan jalan terbongkok-bongkok lar..mecok 2 bahasa klate..maksud die tak puas ati..huhu..merosakkan bahasa negeri kuh!!

he..tq enbeskot..
letak gak name saye..huhu

Aku Beskot™ said...

to AIN,
lor ye ke..
cait..lumut tipu ak..
sori²..
x sengaje..
hehe..

welkam²..
eh,tu bkn ko la..
bkn name ko sorg je ain..
gagaga..
jgn mara ha..

ain alias said...

yeke??
malunya..
*blush*

Aku Beskot™ said...

to AIN,
aha..
ngade² ko nih..
ko le tu..
hehe..