Tentang Muzika Hari Ini!!

r.e.h.a.t.s.e.b.e.n.t.a.r

29.11.09

di rumah untuk seketika..

salam buat sume..
dan salam aidiladha juge..
kalo ade rendang kuah kacang nasi impit
kek coklat atau pape yg best ntok dimakan,
sila la pos kt ak..hehe


maaf sbb lame hilang..
kalo bley mmg nk online..
tp hostel tmpt ak tggl, coverage wimax xsmpi..
sgt chantek bkn..
keciwa gle..
terbangang ak xtau nk wat pape..
sgt busan..
abes kije ptg td, blk hostel packing barang..
pastu trus runner blk umh..
walopon xde la jauh sgt..
tp ak letih gle babas..
dan mlm ni ak berjaye mengonlinekn diri..
sonok gle..sgt² sonok.huhu
pale berat je rase..tp ak nk taip gak.
agagaga..
ak sehat dan ak harap yg laen pn sehat gak..
ari senin amek cuti sbb ade hal nk disetelkn..
(cane la ic bley ilang..cm bongek je rase)..
ak x lame kt umh ni..
nnti kne blk hostel blk..


buku nota!!:
» maaf kalo ak x singgah blog korg..
» kalo ade ms nnti ak try k..
» wahh..x sangke rmi gle yg rindu kt ak..
» terharu gle.kekeke..
» tahniah ntok mereka yg mng kontes lumut..
» sgt keciwa sbb ak x mng.sobsob..
» haha..tipu aje.
» sape² yg berhasrat nk share adiah ngan ak..
sila la ye.jgn malu²..
» ak x kesah pon.besar tapak tangan + kaki ak tadahkn..
hakhaks..
» smpi sini je dlu k.esok kalo sempat ak try wt entri lg..
» sampai kita ketemu lg.salam..

Aku si penganggur jalanan..,,

21 comments:

sayu=pilu said...

yeayeayea aku 1st,,,,hehehehhe abg beskot dah kembali ker....

sayu=pilu said...

hurm saids lak denga kisah ko weh...patut arh lama sepi jer blog ko....
tak per weh...keje lu lagi penting tpi dlm hati nak giler2 lu beblog...hehehhehe

Fatt Chin Choy said...

rindu tahap gaban kuasa lima kat ko wei

abangggggggggggg rinduuuuuuuu lerrrrrrr

Fatt Chin Choy said...

IC hilang? ko nak setaraf dengan pekerja indon sama bangla tempat ko ker? giler concern ko

kekeke

memang abang beskot concern orgnya... auwwww

Noorlaila Mohamed Nor said...

selamat membuat ic baru
aku hidup tanpa ic dah seminggu
tertinggal kat hostel
hahahaha
mcm pendatang dah rasanya

jalak lenteng said...

tu la ngkau..oang masuk kan ic dalam wallet..bukan gantung kat leher macam henset..lenkali pasni bli boxer yang ade poket..taw~

aku takde geng kutuk mengutuk dah pasnih..kite ni dah macam M.Nasir ngn Arwah loloq arr..Tak pon..Eddie Hamid ngn Man Toba..

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan..yang hidup pastikan mati..yang kacak..akan lebih kacak..agagagagaga


rase cam nak lempang ngko arr..amcam bro..jadi tak plan..

::[si putihpurple]:: said...

slmt kembali tuk seketika..
mamat bangla tu sonok giler ko ilang ic sbb dorg ade member ..hehe..

ha ha ha...jalak sengal laa..sape m.nasir sape loloq ni?? beskot arwah ke??hee..

slmat2 la sumenyer ye..

LORD ZARA 札拉 said...

yeah!
kamu dah balik!
yeah!!!


rindu juga kat kamu~
*wink*

beautiful_rose said...

slamt bercuti.....huhuhuuh

jalak lenteng said...

nkau ni putih tak paham betol aku..pasti lah M.Nasir tu aku..sbb yang berpisah tu beskot..hurmm..lagi pun suara aku sesedap M.Nasir

mamai said...

dah kerja jauh yer hehehe kena korban la blog nie

fiD said...

ilek la bro, ic aku wat sampai 3x tawu,hahah

fiD said...

ilek la bro, ic aku wat sampai 3x tawu,hahah

{lumut} said...

ramai yang rindu lu?
ehem3..
wa tersedak neh..
ceh.

seroja jingga said...

antara orang yang rindu beskot ialah akak.
mane pegi pon akak nampak beskot je..[mcm penah tengok je muka kan]
sampai akak nak makan beskot jacob tu pun tak sampai hati sebab..mcm dengar je biskut tu jerit2.."jgn mkn akuuuuuuuuuuuuu!"

Rara said...

sila2 lah singgah blog kuhh.. :D

ber_uwang said...

ha ha dah jadi PATI.. kat nilai ramai PATI. jangan kena tangkap dah la...

pak cik keje kat Fibertex..

jalak lenteng said...

to lumut - kau tesedak..aku tecirit tgk..sampai tebawak2 kat blog aku perasan rindu they'all kat beskot..rase cam nak ramas2 beskot..ramas ape? haa..tu yang kite tak tau..agagaga

abcdeF. said...

sggup bercekakng mata utk update blog. itulah beskot .

:)

selamat kembali. dan puaskan nafsu blog anda. hee. salam :)

told la hejauw said...

gaye cam nk g bertempor jew ko ni hahah

arryani said...

ye la...lame bebeno ko tk dtg umah aku(blog)..

jiran2 aku smua tertnya2 nih...