Tentang Muzika Hari Ini!!

r.e.h.a.t.s.e.b.e.n.t.a.r

20.11.09

nanti aku kembali lagi..

Assalamualaikum..
harap sume nye sehat..
hehe..


mase mula x knal sesape..
kecuali si jalak lenteng yg kacak rupe..
pastu mula knal sorg dua..
bertambah jd 4 lima..
dan skang bertambah ngan byknye..
tq ntok yg sudi bace..
ntok yg folo juge x di lupe..
harap itu suke rela..
bkn sbb terpakse..
andai terkasar bahase maaf dipinta..
kadang² ak leka dan alpa..
smoge dpt ketemu di laen mase..
panjang umor kita pasti berjumpe..
hakhaks..





Aku si penganggur jalanan..,,

37 comments:

told la hejauw said...

tajok cm knl jew hahaha..tersame la plak...

p/s:ko nk g mane...ish ak bru jew kmbali ni...

p/s: jom blnje ak mkn McD...haha

green said...

adakah aku second??

green said...

yaey2~~

green said...

dan aku lagi..haha..hee, xde hal.ye, pjg umo jumpe punya ..

mamai said...

beskot kau dah nak berangkat dah ker selamat ber tugas yer

Wanie-san said...

tetibe wat entry sayu ni pe hal plak??

..::..ein..::.. said...

kamu nak g mana....ein nak ikut leh x...boleh ye

cinta lea ixora said...

la... nk g mane nie...?

Fatt Chin Choy said...

selamat berjuang dengan kerja ko
hehe

|arieza| said...

aik... bg ucapan mcm nk tutup blog.. huhuh kenapakah?

seroja jingga said...

cantik laut tu
adik akak ni dah mula keje ke

joegrimjow said...

best kan
jom kite tutup sama2

e. indah said...

sukanya akue gambar senja itu ...sangat2 cantik

mier@merr said...

selamat berjuang :)

nnti kita jumpa yar..haha

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

jgn luper aku taw~~
kje la rerajin
t ley belikan aku mainan

fiD said...

ko berjuang pew???

Razman said...

beskot, ko dh nak mati ke? sob3... =P

jane said...

tutup blog gak ke?huhu

paTonG kerTaS said...

adik ko ke?
bukan adik ko lelaki ke?
jgn lupe aku!

pakcik kordi said...

nk g mana ni waks?cuba try bgtau pkcik kordi...

jalak lenteng said...

bertamu di kalbu la kite jawap nye..welcome to the club..syarikat keje yang sama..memang aku ade chemistry ngn kau..nyampah..aggaga

keje leklok bro..jgn tesembur darah kat idung ko nanti..

jalak lenteng said...

alaaa..bkn takde mase nak layan blog pon..kawan2 ramai kat situ..serius..aku tau sangat..

acap said...

beskot....
nak ikot............. ;'(

arnamee said...

salam encik bes, semoga maju jaya;p

yusuf mujahidin ™ said...

gudluck bro....

perubahan tu perlukn pengorbanan..

=)

{lumut} said...

beskot..
all d best...
jgn pergi lame sgt..
huhu

::[si putihpurple]:: said...

salam..
babai incik..
keje leklok naa..
jgn nkal2//
nnt boss besar cubit pp..
kakaka~

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

nice pics! especially gamabr budak tu haha, comel giler!

lieya orange M.I. said...

...nak pergi maner ni...balik cepat yer beskot...huhuuu=p

Noorlaila Mohamed Nor said...

relaaa
sungguh relaa!

miss lulu said...

beskut nk naik taraf k??

jadi kueh lak ek??

hans said...

asal sedih jer ayat ko nih abang Beskot?
kesian Ah Fatt sedih baca entry nih

Anonymous said...

Beskot..Slamat bertugas ok.
Give ur 100% comitment at your job.Wish u gdluck in watever u do for your future
-mon-

YobSumo said...

oh nak pergi keje ke.

ingatkan ucapan Raya Aidiladha.

Afzainizam said...

Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

kepada semua
Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
pelanggan dan pengunjung blog ini.
Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha
Selamat Menunaikan Ibadah Korban….

Salam Aidil Adha Dari Mereka Yang Menjadi Tetamu Allah..
"Aku telah menyahut seruanMu untuk menunaikan Haji, wahai Tuhanku! Sesungguhnya aku ingin mengerjakan Haji, maka permudahkanlah bagiku, maka terimalah ibadat Haji daripadaku, sahaja aku menunaikan ibadat Haji dan berihram dengannya kerana Allah Taala. Telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, telah aku penuhi seruanMu, telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, tidak ada sekutu bagiMu. Telah aku penuhi seruanMu, sesungguhnya segala puji, segala nikmat dan segala pemerintahan adalah kepunyaanMu, tidak ada sekutu bagiMu. Wahai Tuhanku! Diharamkan bagiMu rambutku dan diriku, jasadku dan semua anggotaku, daripada wangi-wangian dan perempuan serta dari semua perkara yang Engkau haramkan terhadap orang yang berihram, aku mengharapkan pertolonganMu, wahai Tuhan sekelian alam."

Jangan lupa ambil kad ucapan Salam lebaran aidil adha… pilih lah nak mana satu

Sorry lama sangat tak ziarah blog kamu ni… dah banyak yang entry yang tertinggal nak baca… ape pun kami tetap masih menziarahi blog kamu sebagaai tanda nilai satu persahabatan yang telah lama … sambung kembali persahabatan kembali… dengan respond anda….

abcdeF. said...

adek ke? comel.

lotikus disarimankan said...

nice picture nice view
nice semua-semuanya
hahahahaha
salam kenal