Tentang Muzika Hari Ini!!

r.e.h.a.t.s.e.b.e.n.t.a.r

27.6.10

perasaan yang bercampur..


salam..

mana nak mula ye.hampir menjalani kehidupan menjangkau 24 tahun.apa yang telah aku kecapi??apa yang telah aku pelajari??haha..banyak.sangat banyak.dan sampai aku sendiri tak pasti.tak pasti samada ia berbaloi atau tidak.ada ye ada tidak.semua tu pengalaman.pengalaman mendewasakan bukan??



perasaan yang bercampur..
pasti semua pernah merasainya.daripada gembira berubah duka.dan begitulah sebaliknya.perasaan sesuatu yg hebat.mampu merubah emosi seseorang.perasaan itu datang dengan sendiri.tiada paksaan.tiada.tapi ia kadangkala bergantung pada persekitaran.



persoalan yang bermain difikiran..
bagaimana mahu berlari jika tidak mampu berdiri??hmm..
-jawapan: lari setempat mungkin.



"to be different, don't have to be extraordinary.just be yourself"
(btol ke bi aku ni.sebat aje..)

Aku blogger jalanan..,,

6 comments:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

aku tahu kau rindu aku kan?jom main futsal.lu set tarikh.kalo boleh sabtu malam la pasal hari lain gua kerja.

fndrocka said...

ni apabenda..muhasabah diri bulan june ke.haha.

Terbaru : Si Kacak Mengintai Dari Tirai Kamar

ber_u_wang said...

Dunia ini tak seindah yang selalu kita harapkan...

kita hanya satu watak dalam drama kehidupan

joegrimjow said...

hitung jari p gathering

5 sebab cool tx5

mamai said...

lama tak ketemu yer apa cerita sekarang

yoro okino said...

sungguh tinggi ilmu ko~