Tentang Muzika Hari Ini!!

r.e.h.a.t.s.e.b.e.n.t.a.r

2.6.11

sape kata tak best??..


sape kata tdo lewat tak best??
sape kata??cube angkat tangan..
kasi tinggi sket.bia nampak..
kalo nak tau, tdo lewat ni best gle..
lagi² kalo esok tu kije kn..
superb unggul.tu yg naek entri mcm mentibang laut..
mata kuyu je sambil taip..

hari ini dalam sejarah: kt opis da bley bukak blogspot tanpa ragu²..

6 comments:

oranglidi said...

ambooii. hahahaha.

aku mmng slalu tidur lewat tapi bangun pun lewat la. lagi2 masa bbrapa minggu semi final u.c.l aritu. hahaha.

beskot said...

aha..
aku ni tiap² hari tdo lewat..
saket² badan ni ha..
weh, ble mau pegi cuti² lg??

beautiful_rose said...

tido lewat mata panda nanti........

oranglidi said...

hahaha.. bahaye gak slalu tdur mlm. haha. boleh mati pucuk. hehehehe.

cuti2?? dua smester akhir ni byk projek. kang dah abeh kita cuti2 la satu malaysiiaaaa.. hahaha

Aimi dan Pakcik Hashim said...

aku pernah buat
best. memanmg best
tgh hari aku dah weng kat opis

beskot said...

rose:
aha..kira cumel la kn??


oranglidi:
wowo!!siyes ke??
owh da final sem eh.gut lux 2x..


afatt:
aku ingt sape la aimi ni..
kiut btol name ko fatt.haha..