Tentang Muzika Hari Ini!!

r.e.h.a.t.s.e.b.e.n.t.a.r

1.4.10

saya suka..


saya suka makan nasi..

hari² saya makan nasi..
kalau sehari saya tak makan nasi..
badan saya lemah dan tangan saya menggeletar..
tidak ubah seperti parkson eh parkinson..
hari ni mak saya masak lauk kegemaran..
lauk itu ialah ketam masak cili api..
memang terbaek sungguh..
akibat daripada itu..
saya telah tewas mengikut nafsu..
habis 2 pinggan saya makan..
bukan pinggan yang saya telan..
tapi saya tambah nasi 2 pinggan..



selain itu saya juga suka makan buah..
pelbagai jenis buahan yang saya suka..
daripada kecil sampai la besar..
oh, jangan fikir yang bukan²..
selepas buah, saya juga gemar makan makanan ringan..
makan makanan ringan tak bermaksud kita akan menjadi ringan bila memakannya..
pada orang yang mempunyai berat lebihan..
usahlah jadikan alasan kuat makan makanan ringan sebagai diet..
itu fakta yang auta..



akhir sekali, saya juga suka akan coklat..
pelbagai jenis coklat sudah saya rasa..
seperti cadbury sneakers..
kenapa saya hanya dapat listkan 2 jenis coklat??..
nampak sangat saya tak reti nak eja nama coklat lain..
saya hanya tau makan saja..
tapikan..
jarang sekali saya dapat merasa coklat dari luar negara..
oh, ini ialah hint untuk mereka² diperantauan..
saya sedang mengepow secara halus..
janganlah buat² tak faham..



rasanya sudah banyak perkataan skema yang saya tulis..
cukuplah sampai disini..
sebelum mengundur diri..
dapatlah saya simpulkan bahawa..
saya seorang yang kuat makan!!..
atau lebih spesifik lagi kuat mengkedarah..
namun begitu badan saya masih begini..
kekal sasa dan pepejal..
pepejal??..solid la..
tapi tidak mengapalah..
saya rasa ini suatu kelebihan pada saya..
dan saya harus manfaatkannya sebaik mungkin..
kenapa saya masih belum undur diri??..
ye la ye la, saya pergi la ni..
sekian, salam..

Aku si penganggur jalanan..,,

16 comments:

NuR said...

haha...
nice.. even skema

suka ayat mengepow secara halus tu...

joegrimjow said...

hati2 dengan nasi yg banyak kalori
;)

mira ellyna said...

agak la tp badan still kecik je kot hahaha.. ok la asl hati senang ..


:)

::[si putihpurple]:: said...

kah kah kah :D

mngepow scara halus yer..nice lah beskot..
smlm aku mkn whittaker tingat kat kau..best nyer coklat tuuu..hahaha:D

lumut said...

hahahahaha....................jom gelak puteh,,,

best lah kau kurus je..isk.jeles.

tangan said...

hahaha
siotla
aku ponn

ber_u_wang said...

selagi boleh makan makan lah..

Fhad said...

da macam karangan bdk2 skolah tamil je.. hahaha

nasikputeh said...

erk...

suke makan nasik...

miEz haNeM said...

saya suke...errr..kasut converse kamu:)

aleen adela akoo ^_* said...

kalau kite saling suke same suke,marilah kite berkongsi cokelet.krn saye tdk kesah cokelet dr dlm atau luar negara.huuu :P

Kapten said...

mcm buda tadika pun ada
haha

yoro okino said...

aku pom smakin buncit skunk
tapi still slimmm..huhuh

Aku Beskot™ said...

]>nur:
hehe..
bese la.nk pownye psl..


]>joegrimjow:
nape eh??
efek ape kt kita??


]>mira:
kuat mkn gak eh??aha..
yup..jnji hepi


]>puteh:
ak mmg sentiasa nice pon.hakhaks..
x jeles pon!!ces!!..


]>mut:
ceh,gelak kn org..
hehe..bese.advantange tuh.hoho..


]>tangan:
ko pon same??
welkam to da club la.hikhiks..


]>beruwang:
hehe..
slagi mampu.banje r beruwang.
kekeke..

Aku Beskot™ said...

]>fhad:
kakaka..
terbaek kn.ahaks..


]>nasikputeh:
jgn riso.ak x mkn ko le..
kakaka..


]>anem:
haha..
x abes² ngan kasot converse.


]>aleen:
ble kita saling ske sm ske??
agagaga..
bley je.pegi bli pastu kita share..
hakhaks..


]>afatt:
haha..
saje imbau masa lampau..
da lame x jmpe ko fatt..


]>yorookino:
wow!!buncit tu bai..
tp cane bley slim??kekeke..

|arieza| said...

mau coklat? meh jmpe kt KLIA time i transit kt KLIA nnt :p klu rajin. dpt la coklat dr oversea :p