Tentang Muzika Hari Ini!!

r.e.h.a.t.s.e.b.e.n.t.a.r

18.4.10

updet laju..

ade sesape kenal Dalina Daniel Azhar x??..
sekian..
berikn ak jwpn bukan soalan..

Aku si penganggur jalanan..,,

17.4.10

sedikit info player btf..

salam..
xde mende pn.cume nk cte sket psl xtvt smlm..
kitorg ade wt frenly ngan mmbr kosong..
team btf vs team wtl
*btf= blogger tade fulus
*wtl= wa tetap lembik

haha..guau je.hikhik..
aku nk cte psl player btf je.jom..



-fernando farid-
* kije dia merembat je..
* stamina paling tinggi sbb x byk grk..
* ske menganjing org ngan ole.cis..
* tp rembatan kaki kiri dia terbaek!!..
-pegi pajak bola boling ko.pastu pegi beli bolasepak.kekeke..



-maikel deus karik-
* mula² tgk dia cm klaka je..
* masuk padang trus nk jd carrick.haha..
* mempunyai skill cantas kaki player laen..
-gaya permenan mcm razi..
- ko ade blog x deus??..



-ian-
* x tau nk kasi name player ape..
* jaringan cantek melalui own gol..hakhaks
* tp menebus ngan score lebey drpd 3 gol.nice yan..
* dia bwk goggles tu bai.mmg terbaek.hehe..



-fhad-

* sblm game, aku diberitahu yg dia da beraksi.ces!!..
* trus xde stamina.kurangkn sket fhad oi.agagaga..
* dia ngan ian maen wing.
* ade score gak.bp eh fhad??..



-iker haris casilas-

* penjaga gawang terbaek team btf..
* save bola byk gle..
* pasnih posisi ko mmg keeper la.ready for it!!..aha



-yosi memen benayun-

* kakaka.nice gle name..
* sungguh smangat sampai pegi cantas kaki player lawan..
* kehadiran chombie menaikkn smangat ntok bermaen cemerlang..
* ko ade score x men??ahaks..



-beskot-
* punca team wtl dpt gol.sori²..
* gelak² sama jalak tgk gaya team btf maen.mcm bongek je..
* aku ade score tau.bangge gle.kikiki..


-kosong-

* berpaling tadah kt team btf..
* tp ble team btf mng, trus nk pki baju blogger.keji gle pangai..hoho


pasal pom² girl x yah cte la eh.kekekeh..
smlm team btf mng.tp x pasti final score bp..
hebat kn??owh yeah!!..


Aku si penganggur jalanan..,,

14.4.10

asparagus platipus..


(tajuk mcm bongok)..


tercucuk tulang ikan..
rasanya sungguh terkesan di tangan..
sungguh bisa bukan??..



dulu satu..
kini pecah jadi dua..
mana arah bakal di tuju..
mungkinkah akan kembali bersama??..



bintang berkelip di langit awan..
cantum² dijadikan penunjuk haluan..
sukar buat pilihan..
arah kiri atau kanan??..
aku nak kedepan..



kelip² terbang tinggi..
terbabas elak batu bata..
haa tunggu ape lagi..
dah² jom pejam mata..
tido le.esok kije..
selamat malam-Faizal Tahir..
challo..

Aku si penganggur jalanan..,,

4.4.10

korupsi konspirasi basi..


tiada lagi gurau senda..

tiada lagi senda tawa..
tiada lagi tawa ria..
hanya ada kekosongan..
hanya ada kenangan..
hanya ada kepahitan..
aku ingat kau sama..
tapi ternyata kita tak serupa..

* x paham??kakaka..
* saje nk kasi fenin² lalat..
* yehaa!!~..


Aku si penganggur jalanan..,,

3.4.10


sekat sekat..

bila keluarkan kata kesat..
dilabel sebagai jahat..
tak adil bukan??..

Aku si penganggur jalanan..,,

1.4.10

saya suka..


saya suka makan nasi..

hari² saya makan nasi..
kalau sehari saya tak makan nasi..
badan saya lemah dan tangan saya menggeletar..
tidak ubah seperti parkson eh parkinson..
hari ni mak saya masak lauk kegemaran..
lauk itu ialah ketam masak cili api..
memang terbaek sungguh..
akibat daripada itu..
saya telah tewas mengikut nafsu..
habis 2 pinggan saya makan..
bukan pinggan yang saya telan..
tapi saya tambah nasi 2 pinggan..



selain itu saya juga suka makan buah..
pelbagai jenis buahan yang saya suka..
daripada kecil sampai la besar..
oh, jangan fikir yang bukan²..
selepas buah, saya juga gemar makan makanan ringan..
makan makanan ringan tak bermaksud kita akan menjadi ringan bila memakannya..
pada orang yang mempunyai berat lebihan..
usahlah jadikan alasan kuat makan makanan ringan sebagai diet..
itu fakta yang auta..



akhir sekali, saya juga suka akan coklat..
pelbagai jenis coklat sudah saya rasa..
seperti cadbury sneakers..
kenapa saya hanya dapat listkan 2 jenis coklat??..
nampak sangat saya tak reti nak eja nama coklat lain..
saya hanya tau makan saja..
tapikan..
jarang sekali saya dapat merasa coklat dari luar negara..
oh, ini ialah hint untuk mereka² diperantauan..
saya sedang mengepow secara halus..
janganlah buat² tak faham..



rasanya sudah banyak perkataan skema yang saya tulis..
cukuplah sampai disini..
sebelum mengundur diri..
dapatlah saya simpulkan bahawa..
saya seorang yang kuat makan!!..
atau lebih spesifik lagi kuat mengkedarah..
namun begitu badan saya masih begini..
kekal sasa dan pepejal..
pepejal??..solid la..
tapi tidak mengapalah..
saya rasa ini suatu kelebihan pada saya..
dan saya harus manfaatkannya sebaik mungkin..
kenapa saya masih belum undur diri??..
ye la ye la, saya pergi la ni..
sekian, salam..

Aku si penganggur jalanan..,,