Tentang Muzika Hari Ini!!

r.e.h.a.t.s.e.b.e.n.t.a.r

15.10.09

kelmarin semalam hari ini esok lusa..


»ini juga luahan yang merapu..
»tiada kena mengena dengan EMOSI aku..
»sengaja aku nk letak kat blog..


kelmarin aku tersenyum gembira,
semalam aku ketawa penuh ceria,
hari ini aku terdiam bisu,
esok aku mungkin terkedu,
lusa hanya Tuhan saja yang tahu,
kelmarin,
aku sama seperti orang lain,

semalam,
hidupku tidak pula suram,

hari ini,
luka seolah tercarik dengan sendiri,

esok,
luka di hati mungkin dapat disorok,

lusa,
semoga semua kembali seperti sedia kala..



andai dapat ku putarkan waktu,
akan ku pastikan ianya tidak berlaku,
tetapi itu tidak mungkin terjadi,
kerna masa tetap akan berlalu pergi,
penantian suatu penyiksaan,
hal yang lalu menghimpit seribu penyesalan,
kini tiada apa yang mampu untuk ku lakukan,
selain melangkah meneruskan sisa-sisa perjalanan,
demi mengejar cita-cita dan masa depan,
aku tidak akan menoleh ke belakang lagi,
jika ia sekadar mengguris luka di hati,
tapi tidak pula akan melupakan,
kerna itu sumber untuk ku beroleh kekuatan..


saat berganti minit,
minit berganti jam,
jam berganti hari,
hari berganti bulan,
bulan berganti tahun,
aku masih di sini,
tidak berganjak walau seinci,
menanti sesuatu yang aku sendiri tidak pasti,
kaki seolah sudah mahu melangkah pergi,
namun hati masih mahu setia menanti,
sampai bila aku mampu bertahan,
kaki sudah lemah longlai berjalan,
mungkin sudah tiba masa untuk menukar haluan,
niat di hati ingin letak perumpamaan,
sama seperti Karam Singh Walia selalu bacakan,
tapi niat ini terpaksa kupendam dan kusimpan,
kerna tiada perumpamaan yang sesuai dan sepadan,
hanya ucapan salam yang mampu ku beri,
sampai kita ketemu lagi..


»aku dah publish petang tadi..tapi hold balik..
»aku anjakkan sikit masa post..
»maaf ye..
»aku ingin pergi keluar mengambil angin..



Aku si penganggur jalanan..,,

18 comments:

::[si putihpurple]:: said...

ehem3~

maaf..xsmpat bace..balik clas krg aku bce.

lalalalala~

♥ayudeadwish♥ said...

ngah period ke ape nih? huhuu~~

Ftyyhahh said...

sama seperti Karam Singh Walia selalu bacakan,

salam, dye saman kamu br tahu.
haha. da ala2 lumut. ehem2. hehehe.

ok2 shhhhhh ;p
tahniah. bagus2 keep it up!

ZARA 札拉 said...

ahh..
mungkinkah ada yang tersirat di dalam jiwa?
tabahlah wahai jiwa~

Aku Beskot™ said...

]]+>puteh,
ape yg ehem³ nye puteh..
ko mmg..
mesti bubuh komen dlu..
pastu br bc..
nk jd 1st je..
hehe..

]]+>ayu,
kakaka..
mcm org ngah period ke??

]]+>fatyyhahh,
wslm..
nape dia nk saman ek??
puji karam singh tu..
dia mesti bangga..
hoho..

erk..da ala² lumut??
lumut gadis la tyha..
beskot jejaka..
haha..

apa artinya ini semua??
gagaga..

]]+>zara,
haa..itu yg kita x tau..
sm² kita selongkar misteri ini..
kekeke..
jiwa!!tabah lah..

sayu=pilu said...

napa ngan ko nih beskot...huhu kemarin aku bz sikit ngan intervw tak dan nak menyekodeng... asal ko sedey2 nih weh... sebab aku tak komen ko eh,..

huhuhu

aku bz sgt mgu nih semalm balik tido awal giler babeng doh...uwaaaaa

jalak lenteng said...

asal ngan kau nih beskot..ko kalah main gusti ker?..

carita la pasal ikan laga ker..kumbang terbang ker..

Aku Beskot™ said...

]]+>sayu,
aha..
mn ade pape la..
ok je ni..

ala sian nye..
bese la tu kije..
aa..ak sedey sbb ko x komen..
haha..
byk la ko..

mggu ni je yg bz..
mggu dpn da x kot..
bagus²..tdo baek ntok kesehatan..
hehe..

]]+>jalak,
ni lagi sorg..
ak mn ade pape..
ok je..
asal tetb maen gusti lak nih??

pasni ak cte psl dugong..
mau ka??
haha..

Aku Beskot™ said...

ak nk cte psl Mr. CoOl la..
bley ke??

farah said...

kalo boleh aku pon nak putar waktu.

haih.

sayu=pilu said...

hehehe aku memang tak larat doh... mgu depan lagi aku bz weh... nk kena bentang ketas keje lak rasa cm nak kiok jea...uwaaaaaa

Aku Beskot™ said...

]]+>farah,
hehe..
tu la..
tp ia xmungkin berlaku..
tempuhi perjalanan ngan tabah k..

]]+>sayu,
aha..
sabar²..
ye ke..
sian kt ko..
tp da tnggjwb..nk x nk kne wt gak kn..
kalo cmtu ko bentang tikar terbang je la.
gagaga..

Anonymous said...

huhuhu aku punya masalah tido weh...hohoho byg kan aku tido kul 9mlm-615pg bayabg kan weh....

sayu=pilu

Aku Beskot™ said...

]]+>sayu,
aha..
lame nye ko tdo..
penat sgt ko ni sayu..

::[si putihpurple]:: said...

weh..
ko pehal hah beskot??
smenjak 2menjak ni laen mcm je prasaan ko..
ade pape ke??
haaaaa..........
jeng...jeng....jeng...jeng.....

lalalala~

Aku Beskot™ said...

]]+>puteh,
ape yg x kena ngan ak eh puteh??
ak rs ak cm ok je..
pasaan ak pon ok gak..
mn ade pape la..
ape yg ko jeng³ kn ni..
siyes xde pape..
haha..
ade² je ko ni..

{lumut} said...

mulut berkata2..tp hati menidakkan.
kesannya rasa sakit.

uh

Aku Beskot™ said...

]]+>lumut,
aduh adoi adeh..
rs pedih smpi ke tlng rusok..

diri sudah mmbuat angan²..
tp takut hny bertepok sblh tangan..
haha..
da mcm berbalas pantun lak..