Tentang Muzika Hari Ini!!

r.e.h.a.t.s.e.b.e.n.t.a.r

6.12.09

maksud yang sukar dirungkai..

.
di dalam titik itu..
terdapat tafsiran yang menduga fikiran..
terkadang menyangkal kewarasan..
titik itu mungkin permulaan..

titik itu mungkin pengakhiran..
siapa yang tahu??..
yang pasti bukan kau dan aku..

Aku si penganggur jalanan..,,

27 comments:

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

tapi titik takkan jadi yang pertengahan ek?

mier@merr said...

titik seribu makna..

Aku Beskot™ said...

]]+>notso violet:
x pasti la plak kn.
aha..


]]+>mieramerr:
mungkin..

Ervina Razali said...

titik tu color putih..
suci..
jgn kau cemarkn xull...

BuLaN iTu aKu said...

bagi aku.. titik bermaksud AKHIR

miEz haNeM said...

BESKOT..
MAKNA TITIk Tu BAGI AKU..
'akan ade ayat penyambung pas TiTiK tUE">>>


WAAA

fiD said...

dan juge bukan kau ea,=P

beautiful_rose said...

......................titik selalu jd pengakhiran.

LORD ZARA 札拉 said...

kalau bukan kau dan aku

adakah ia merujuk kepada mereka sayang?

=p

Aku Beskot™ said...

]]+>ervina:
aha..
kalo ia suci,ak akn cuba pertahankn..


]]+>bulan:
tiap org pny tafsiran sendri..
hoho


]]+>miez hanem:
yup.tepat skali..
kekeke..


]]+>fid:
aa.bkn ak jugak..


]]+>beautiful rose:
ade juga yg menjd permulaan..
huhu..


]]+>zara:
ia merujuk pd Dia..=)

«♪Ruff♪» said...

permulaan kah atau pengakhiran kah...

idop perlu di teruskan jua...

ades ape aku merapu neh...aagaggaga

mamai said...

dan titik itu kita harus berhenti

hajah jongang said...

lohong hitam akan memampat kan apa jua objek sehingga lebih kecik dari titik tu..


ni ke entri yang aku tunggu2 selama ini..yaaa sahabat..hati ku panas tak terkira..tapi takpe..ape guna nya sifat sabar yang telah Tuhan kurniakan kat aku..

tapi dalam hati terasa jua nak memijak perut ko..akaka

jalak lenteng said...

aiseh..wa salah gune user arr beskot..wa ulang balik..akaka

lohong hitam akan memampat kan apa jua objek sehingga lebih kecik dari titik tu..


ni ke entri yang aku tunggu2 selama ini..yaaa sahabat..hati ku panas tak terkira..tapi takpe..ape guna nya sifat sabar yang telah Tuhan kurniakan kat aku..

tapi dalam hati terasa jua nak memijak perut ko..akaka

Rara said...

lgu kau aku, nynyian aizat sdap.. ;D

Aku Beskot™ said...

]]+>ruff:
yup..
hidop mesti diteruskn..


]]+>mamai:
ble ia sudah ditentukn..
ia pasti terhenti..


]]+>jalak:
1st of all..
bongok!!
jadah pki acc. adek ko.
tinju mke ko tau la..
kakaka..

ayat 1st tu puitis sungguh..
kakaka..
sbenanye ak nk cte benda laen..
tp xpe la..
biarkn ia senyap sunyi sepi..

miSs s!v said...

jalak kate die tggu entry ko yg hari ahad punye.
ntah ape yg die suke sgt aku pon tak tau.
yg aku tau, aku tak paham pon maksud yg sukar dirungkai nih.
memang sukar!

told la hejauw said...

titik adalah noktah...
ader makdud d sblik tu kew?? xtau pown hahha

::[si putihpurple]:: said...

satu je..

WOW!!!

jalak lenteng said...

ngko nih beskot..pergh..pendirian tak tetap arrr..ini dah dikire memungkiri janji ni beb..gua mmg kecewa dengan ape yang terjadi sekarang..wa tak sangke beb..

tesekat nafas ku kabur pandangan mataku..

lenkali jgn buat2 pesanan yang gempak @ grand2..menyebabkan aku menunggu bagai nak gila..tapi hasilnye..tgk!!tgk!!!

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

ko ngarut ape ni wey~

pemahaman aku lom cukup tajam

sayu=pilu said...

hehehehe

titik itu satu tanda
baik atau buruk
terpulang

arryani said...

...
...................
...
....................
...
..............
........

Sajak TITIK aku...

Razman said...

titik juga selalu berada di depan ats.. di ats i n j cthnye.. di ats muka juga ttp dikenali sbg tahi lalat..oh, sguh merapu aku ini..

cinta lea ixora said...

titik tu pengakhiran la.. huhu

Anonymous said...

beskot

"titik itu mungkin permulaan..
titik itu mungkin pengakhiran.."

apa yang ada diantara dua titik itu yang penting. jgn biarkan dia terkeluar dari titik2 itu.. sbb nanti cari x jumpa dah..

.dd.

Jard The Great said...

seme benda ade titikk... masuk atau kuar.. [erm.. fhm ke neh]