Tentang Muzika Hari Ini!!

r.e.h.a.t.s.e.b.e.n.t.a.r

4.11.09

aku bukan siapa²..

12 comments:

{lumut} said...

la...
bek x pyh xde isi?
macam tengkorak yg xde daging..
=p

acap said...

kau siapa?

joegrimjow said...

mcm puyuh xde bulu

pakcik kordi said...

aik ..sapa ni?sapa?apa?wargh!!!(gila isim la saya!)

miss lulu said...

laaaaaaaaaaaa...........

~ miErA ~ said...

huh?
huh?

puteh ;) said...

erk~
ape pasal ni..
xde isi pon..
klau rangka ayam mcm kt psar mlm tu best la jgk mkn dpn tv..ni nk kunyah ape ni?? xde isi lngsung..

yg kt atas tu plak ade isi xdberi melatah opochot plak..adoii..

apekah telah berlaku??binatang aneh tu telah wt ape kt ko ni??ko telah d apa2 kn ke?? ish..

WALAU APA JUA RINTANGAN,HADAPILAH DENGAN SENYUMAN

tu kate2 incik beskot yg kt atas tu...aku kopipes je..ngeee;)

sekian~

BuLaN iTu aKu said...

macam lagu indon tu je

emma:) said...

en beskot :
apa khbar hendaknya???hahhaha




nota kaki: cool la ko.superb!:)
sila bc dalam nada memerli.hihi

sayu=pilu said...

huhuhu napa ko beskot... ko pun mcm aku ker weh...mengimbau ceritera lama...

ilek2 arh aku pon tengah mengcool kan diri nih...

ko beskot aka zul

aku sayu aka pilu
ahahha

~miE_kEr~ said...

mai p umh ak kat klntn nie..
tenang kan diri..hahahah..

intan.dayana said...

hurm.masalah besa ni.
weeeeeee!